min största last..

..I livet är serier, serier och serier! Dom tar verkligen upp väldigt mycket av min fritid. Och det vore väl okej om jag följde några serier, sådär ett tiotal och sedan bara tålmodigt väntade till nästa vecka eller tills nästa säsong började. Men icke, förutom alla serier som jag följer i veckan så bara måste jag även börja kolla på nya serier med. Det bästa är att börja på en serie som redan gått ett tag så man har nåt att sträck se.

Tänk vad mycket tid jag skulle få till annat om jag inte var beroende av inte mindre än 22 serier :p

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah du är exakt som jag gör prcis lika dant

2012-04-23 @ 16:59:05
URL: http://rinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0