I've got a new friend.

Hon heter My och är en härlig tös från Skåne :)

Iallafall så har vi haft en riktigt bra dag på Del amo, gick i affärer i timmar, åt mexikanskt till lunch och bara hade det bra. Är väldigt nöjd med mina inköp :D

Hittills har veckan varit bra, spenderade måndagen med Ann-sofi, tog en lång promenad på beachen. Gick sedan ut och åt Sushi med Alex, kul att träffa honom igen och det resulterade i alldeles för mycket Sake :p men gott som tusan var det!!
I tisdags lagade jag och My middag till hela familjen och även till familjen Bruno, det var trevligt. Efter middagen åkte de "vuxna" på nån filmpremiär i L.A och det var bara jag och pojkarna kvar hemma..myysigt att få lägga dom!
Igår tog jag min första sovmorgon :) klev upp vid 11 och tog en promenad. Gick sedan till Kiki vid halv 3 och hängde med henne och barnen, blev bjuden på hennes grymt goda mat och såg sedan på X-factor tillsamman med henne och Roger!

Nu ska jag lägga mig och kolla serier och äta min last glass och...




Cheesestring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0