Jag hade en riktigt grym sista helg i Redondo beach!!

Hade en lugn fredag kväll hemma med familjen..vilket bara var början på en händelserik och rolig sista helg i mitt kära andra hem Redondo!
lördagen var det varmt som bara den och solen sken från klarblå himmel. Perfekt väder för att åka iväg på Zac's football match :) Tyvär blev det förlust men han var lika glad ändå. På eftermiddagen tog jag och My pojkarna och åkte till Toys R'us.
Kvällen spenderades med mina favorit tjejer i Hermosa :D
Blev en barrunda som såklart slutade på Sangria, något som gjorde mig särskilt glad. Hade under veckornas lopp fått upp ögonen för en bartender där ;p och fick till min stora förtjusning första drinken gratis. Jag börjar misstänka att det bara är jag i hela L.A som dricker Redbull Jäger. Detta grundar jag i att redan vid min andra utgång på Sangria så visste bartendern direkt vilken drink jag ville ha utan att jag ens hann beställa :P Fast det är klart, att umgås med Redondos "IT Girls" har väl sina fördelar! Kommer att sakna dessa brudar och barerna i Hermosa!
Söndagen var ännu varmare än lördagen och jag och My passade på att åka in till downtown där det var stoor marknad. Marknaden var tokmysig med massa vintage prylar och dyl,påminde mig om Urkult :p ja det till och med luktade som Urkult! Som varje söndag var det även farmersmarket i L.A och massor med gott att äta. Det blev den härliga kombinationen av Sushi och Crepes!
På kvällen skulle jag packa och ta en snabb middag med My innan hon skulle sitta barnvakt. Men gissa min förvåning när vi kom till restaurangen och hela familjen Sullivan och Erik sitter där och väntar. Jag brukar inte vara alltför förtjust i överraskningar..men denna var helt klart väldigt trevlig!! :) Min fina fina familj!!
Efter middagen bestämde sig My och jag för att åka till Hermosa och ta en drink. Vilket resulterade iatt vi träffade trevligt folk och kom hem först vid kl.2.00 X antal drinkar senare. Men det var en fantastiskt rolig kväll med My!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0