har jag förresten nämnt..

Att jag bor med de bästa grabbarna :)
Dock är det ju bara tillfälligt, men jag gillare verkligen!
Trots att jag sover på soffan, måste kolla på när dem spelar Fifa dag ut och dag in, städar och lagar mat till dom, så trivs jag väldigt bra i vårt tillfälliga kollektiv! Fast jag fattar ju såklart att det inte är så kul att ha sitt syskon som inneboende ;p fick ju själv uppleva det i inte mindre än sju veckor, man blir lite less när nån så nära invarderar ditt space. Dock lät jag iallafall Simon sova i en säng och gav honom garderobs utrymme. Men så är ju jag också det snällare och mer kärleksfullare syskonet :)



Tack Simon & Hampus för att ni bor med mig!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0