har fått vissa klagomål..

så jag tänkte att antingen lägger jag ner bloggar karriären helt..eller så skärper jag till mig och blir bättre än någonsin på att uppdatera?

får suga på den ett litet tag, innan jag bestämmer mig.

Iallafall så är det ett nytt år 2010 känns hyfsat lätt att skriva ändå.. 
hade ett ganska bra jullov med Fredrik och resten av familjerna. Firade nyår nere hos Lisa i Bollnäs :) och nu är man tillbaka i Umeå för ännu en termins plugg!
Har prcis avslutat en kurs (eller om ett par timmar när hemtentan är klar, så har jag avslutat den..)och den var väldigt intressant, önskar att jag kunde bli lärare från förskola upp till åk9, det hade vart något! Kursen hette iallafall Identitet, samlevnad och sexualitet, rekomenderar den starkt! Tror att jag är lite sugen på att göra examensarbetet i detta ämne.

Men som sagt, nytt år, nya kurser, en combo mindre och en extra katt..det är var jag har att se fram emot! 

nu blir det till att skriva 3sidor arbete och sedan tvätta lite kläder inför imorgon!




 



love..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga Lina! Du förtjänar nästan eloge...



2010-01-14 @ 15:02:35
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter bra att den kursen är bra, ska läsa den i vår! har du nå litteratur till den att sälja kankse? ;) eller tlll villkor för en didaktisk praktik som ja ska börja läsa till veckan? :P

2010-01-14 @ 19:01:46
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0