jag hinner inte rikitgt med..

Tiden går så fort, så att försöka hålla någon slags nivå på den här bloggen är nästintill omöjligt. Kanske blir bättre då jag har varit på Almedalsveckan i sommar och lärt mig lite om politik, då blir det nog fart här i bloggen! :p Ska man kunna engagera sig i skolpolitiken krävs det lite politiskt kunnande har jag insett, så Fredrik har i princip lovat att följa med mig på den omtalade almedalsveckan!

Iallafall så har jag gått och blivit lite äldre i helgen, den 18oktober fyllde jag 23år gammal. Har kännt mig stressad över hur fort åren bara springer förbi, men mormor sa något som fick mig att känna mig pur ung igen, nämligen att vi i våran släkt har en tendens att leva ganska länge. Som min gammalmormor Svea till exempel, hon är 91år och bor helt själv mitt ute i ingenstans (tannflo) och hon är pigg och klarar sig själv, dessutom har hon en syster som är 99år :p Så förhoppningsvis har jag all tid i världen på mig att leva!

Vill tacka mina nära och kära för en toppenbra födelsedags helg :) Best ever!
Älsklingen bjöd på middag och även tårta på sängen, med fler paket än jag någonsin fått förut.
Dessutom hade Fredrik och Emma i hemligehet ordnat en överaskningsfest till mig, som jag sent kommer att glömma..

 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha vilka roliga kort :)

2009-12-05 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0