och så kom regnet..

Nu var det länge sedan jag skrev något på bloggen, funderade nyss på att eventuellt ta bort den helt och hållet.. men ångrade mig. Det finns för många minnen sparade i den..

Juni månad gick väldigt snabbt, plötsligt var den bara över och med den likaså solen..
Men jag vill nog ändå påstå att det var en bra månad :) Har hunnits med massor med ridning, mys och skoj med Fredrik, festival, midsommarfirande, travhelg, lillebrors student, samt sol, bad och fotboll! Sen så har jag jobbat också, men det är inte lika kul att berätta om :p

Nu ser jag fram emot att Juli månad blir minst lika bra :D


Det finns tre saker som inte kan döljas: kärlek, hosta och fattigdom.
Källa: Ivo Andric

Och jag lider utav alla tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0