Jag vill anmäla mig sjuk, tack!

I princip hela sommaren har jag hostat och varit smått förkyld, har dessutom redan missat två arbetsdagar pga det med.. Men imorse när jag vaknade så tog jag ett kanske avgörande beslut, "Nu är det dags att bli frisk och njuta av regnet om vädret så vill." Därför ringde jag upp min far (som också är min chef) och meddelade att jag inte tänkte gå ut i regnet och måla idag. Efter bara en timma känns det som rätt beslut!
Så helgens stora uppdrag blir att kurera mig ordentligt, vilket passar mig utmärkt..bara ligga hemma hos Fredrik under täcket och bli ompysslad :p det vore något det.

På måndag har jag semester en vecka, för då kommer dem jag ha saknat så otroligt mycket till Näsåker på besök. Det ska bli så kul att ha dom här, min andra familj! Hämtar Ann Sofi, Tobe och Zac i långsele någon gång på måndag också stannar de tills på fredag :D 


Jag, Zac och Tobe -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0