lazydays :p

känner mig riktigt usel ikväll..
planen var att vi först skulle gå på gympa 2 kl:19.30, meen..nej
sen tänkte vi gå och simma ist, som inte är riktigt lika jobbigt
ist så sitter jag här och kollar på the Hills season 4, jag vet..jag är en riktig nörd :p

Men dagen har varit toppen :) Redovisningen idag gick asbra och det var riktigt kul att höra om de andras dokumentationer med! Sen pratade jag med "mitt" dagis idag och jag ska dit och hälsa på imorgon, de ska bli trevligt.

Men ikväll blir det iaf lite dementos skoj ;P det blir fika och kortspel kl:21 sharp!

-många planer smids i kollektivet..resa, flytt? Ja, man vet aldrig vad som kommer ske..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så bra att du oxå är fast i The Hills-träsket. =P

2009-01-14 @ 20:38:45
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0