igår var det fredagen den 13e


Gårdagen fortgick utan några olyckor!
 
Ska erkänna att jag redan längtar hem lite.. Jag vill så gärna att Näsåker ska vara hemma, men tyvär känns det inte så längre. Jag åker hit för att hälsa på bara, hälsa på mamma, hälsa å pappa, hälsa på släkten hälsa på Emma osv.  När jag sitter på bussen från Umeå så känner jag mig alltid glad åt att få komma hem, men så blir det bara väldigt jobbigt när jag inser att det jag vill känna och det som jag känner inte alls stämmer överens. Tror att det är dags att börja anpassa mig efter situationen!

Idag är det iaf Valentines day, något som jag aldrig riktigt har brytt mig så mycket om. Men ikväll blir det iaf middag med Emma och Emilie :)



 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för en trevlig kväll igår :)

2009-02-15 @ 12:19:36
URL: http://emiliedahlback.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0