första skoldagen

på mycket mycket länge..men den gick ganska bra :p ade ju köpt mig en sproilans ny termos, så kaffet håll mig vaken igenom föreläsningen.
Efter skolan hade vi i kollektivet (än så länge utan namn) planerat in en åka på ärenden dag, åkte runt flera timmar och handlade med Kikis tillfälliga bil!
Är beredd på att det kommer bli en sjukt jobbig men förhoppningsvis rolig månad. Insparken körde igång i lördags och det var väldigt skoj :) men det är mycket jobb med en inspark också, i veckan har vi "fika" onsdag, fredag och lördag.
Såå..det är väl bäst att jag sätter igång och läser dom tre böckerna jag ska ha läst till på torsdag. :S *suck å stön*

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0