vintertid och bingolotto, hur går det ihop?

Tycker att man borde annonsera lite bättre om det här med vintertid och sommartid. Kanske stora affisher eller prata om det i tv iaf..

Iallafall så hade ju jag såklart ingen aning om att man skulle ställa tillbaka klockan inatt, så jag vaknar upp vid 10 i tron om att jag har försovit mig.. "Crap" tänkte jag, hade ju bestämt med Louise att vi skulle träna kl.10 . Efter att ha slängt iväg ett sms till Louise där jag ursäktade mig, för min slapphet..somnade jag om, rätt så nöjd över min nyvunna sovmorgon! Jag hann dock bara slumra i ungefär 20min innan Louise ringde och upplyste mig om att klockan bara var 09.25 och att vi hade gott om tid innan coren skulle börja :P
Såhär i efterhand är jag rätt nöjd med dagen :) fick lite sovmorgon, hann träna, äta god middag, umgås,  handla och nu ska vi iväg till Kamelot för en omgång av BingoLotto!

Shit, Bingolotto..det var länge sedan :p Jag minns när jag var liten och varje lördag sprang över till farmor för att spela bingolotto med henne. Det var tider det. Vi hade riktiga tryck bingo-pennor, som man kunde trycka prickar fulla händerna med :P dock blev nog knappast mamsen så glad då jag kom hem och hade röda prickar överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0