summering av helgen

Lika bra att få det gjort :) För det var ju faktiskt en helg värd att blogga lite om!
För enkelhetens skull så börjar vi med fredagen, då kiki, pörni och jag stressade runt som dårar halva dagen. Hade så ont i magen att jag tillslut gatt lägga mig på kikis säng och bara andas en stund..men efter en varm och skönt dusch kändes allt riktigt bra. Klockan 18.00 var vi färdiga och satt med varsin drink och bara myste. Så småningom började det droppa in en del folk, vissa var väntade och vissa inte :p men vi blev en härlig blandning på drygt 50pers. Ska erkännas att det tillslut blev lite trångt, specellt då man skulle ta sig från vardagsrummet till hallen!

Vad var det då som gjorde Dementos inflyttningsfest så speciell?
- svårt att svara på, men det kan ha haft något att göra med nedanstående:
Att majoriteten av festdeltagarna var lärarstudenter..
Att folk grät lika mycket som man skrattade :p dock lyckades jag missa all dramatik och det var förmodligen lika bra!
Alla spektakulära inflyttningspresenter!! speciellt ett älghorn, där jag knappt kände till hälften av namnen ens ;D men tusen tack ska ni ha!
Att Lag Gult för första gången sedan vårens sittning var samlade, det kan liva upp de flesta fester ;)
Att det bakom min stängda dörr planerades en kupp mot Kiki, alias "kicko"
Att alla blev så förvirrade då vi skulle ut så man gick till fyra olika pubar :p
kära återseenden och nya bekantskaper..

Ja mina vänner listan kan göras lång, vilket jag definitivt inte har tid med :p Vi har ju inte ens börjat på lördagens ståhej än!

Lördag var alltså lika med Födelsedag för mig!
Vaknade redan vid 9tiden och kände mig nästan oförskämt pigg :) och efter det rullade dagen på riktigt bra. Blev på förmiddagen överaskad av mina kombos som hade gjort sig besväret att köpa tårta och paket!! Fick en kaffepress som faktiskt var precis det jag ville ha. Ganska snart därefter kom mina kära vänner från sollefteå, och vi började göra oss i ordning för en kväll ute. Så småningom dök louise, åsa, johanna, ida, sanna, lisa, christian malin, lars, frida och benny upp med :) och jag fick ännu mer paket! So far so good ;P Efter en hel del jäger, spel och singstar begav vi oss till corona (något jag ångrar såhär i efterhand) men jag hade iaf väldigt trevligt och är glad att alla mina vänner from back home ville komma!

Tack allihopa för en lyckad helg, det borde vi göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0