frågan är..

Folk bloggar om en massa olika saker, vissa om mat, några om mode och andra bloggar om andra saker som egentligen har rätt liten betydelse. Alla har ju såklart rätt till att blogga om vad de vill och om folk läser det som skrivs är väl det jättekul för dom. Själv vet jag inte riktigt varför jag bloggar, skapade bloggen då jag skulle åka till usa och bo där..mest för att folk tjatade och ville vara uppdaterade om vad jag sysslade med "over there".
Dock är jag rätt dålig på att uppdatera..jag ser ingen direkt anledning till det heller, vem vill egentligen läsa vad jag gjorde i helgen :p så spännande saker händer ju inte. 
Jag har svårt att komma på vad det är för viktiga saker som jag skulle vilja förmedla i min blogg.
 
tror att jag har lite att fundera över..

men ska dra på iksu nu, så tills nästa gång..take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0