en helt jävla vanlig onsdag..

      

Och här sitter man ensam hemma som de flesta andra onsdagar vid den här tiden, skillnaden är väl att jag faktiskt har vart på föreläsning idag och att jag är hundvakt åt Laban. Redan efter en halv dag har jag insett att jag förmodligen inte kommer skaffa hund..hur snälla och söta dom än är, så är det ju det här med rastningen :P Snacka om att man behöver planera dagen efter hundens behov...meen han är ju som sagt väldigt charmig också!

Det sägs ju att hunden är människans bästa vän och just idag kan jag hålla med om det till viss del :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Välkommen till min värld! Därav mitt uttryck till Laban- "Det är tur du är söt", för vissa dagar vill man bara inte ha hund. Försöker njuta av att kunna sova en halvtimma längre på morgonen och inte behöva gå ut i sena kvällen och frysa vid hans promenader. =P Men, en bäste vän är han absolut, man är aldrig ensam med Laban. Och hur ledsen man än är kan han alltid få mig att le!

2008-11-05 @ 16:58:54
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0