tentaveckan, snart slut

Är alldeles snart färdig med hemtentan :P vet dock inte om den duger, men jag har iaf försökt! Om inte mitt word program lagt av för mig idag så hade den garanterat vart inskickad nu. Men det blir till att springa till skolan en sväng imorn och skriva klart på datorn där! Blir nog bra det :)

jaja, nog om det..igår var det ju Valborg :p Och vilken trevlig valborg det blev sen, vädret var helt underbart bra, kycklingen lyckades vi grilla, ölarna var kalla och gooa, alla var på bra humör och sen så får vi inte glömma raketerna och live musiken! ;D Jäkligt lyckad dag tycker jag!

Nu, ska jag ta mig en springtur..har regnat idag så jag tänkte passa på att sticka ut nu när luften är så frisk och skön! Sedan blir det nog till att se de nya avsnitten av One tree hill och Gossip girl :)

see ya!
 
image22    image23
image24   image25


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-05-01 @ 20:08:34
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: missbumblebee

Skulle behöva lite hjälp...kan inte du gå in på min blogg och ge mej lite förslag...mer säger jag inte ;)

Ha en underbar Torsdags kväll! :)

2008-05-01 @ 20:18:09
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0