stop and stare

I think I'm moving but I go nowhere..

Jag har verkligen bleve helt såld på One Republic, galet bra!

helgen har också varit bra :) har varit film, melodifestivalen, shopping på strömpilen och även maskeradfest i Kristinas korridor! Riktigt roligt, jag själv var dock inte utklädd :p men man kunde på festen finna en tomte, kanin, pippi, supermario och självaste Donatello :D Turtles kostymen var klart den coolaste ever!!
Efter maskeraden bar det av till corona, där det var en hel del folk :) och en bunt av dom var näsåkersbor ;P weeii!
(nästan som att gå ut i solle juh..)

Imorn så är det dags för VFU :) hoppas att det blir bra och att jag inte försover mig å missar bussen.

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0