Näsåker, sommar och svett!

Packade ihop mitt hem på fysikgränd i onsdags, krävdes en buss och en släpvagn med kapell för att frakta hem mig samt mina tillhörigheter :p jag hade en hel del grejjor med andra ord. Men flytten gick bra oh nu är jag återigen hemma i min ladugård! Sista kursen är också avlarad nu, Äntligen :) Väntar med spänning på att få veta hur sista tentan gick dock..kan sluta precis hur som helst.
Brännbollsyran var iaf tokigt skoj!! :D Ska lätt vara med nästa år igen.




Idag..första dagen på jobbet, är hemma på lunch nu men sedan blir det till att dyka ner i rabatterna igen. Tack och lov så blåser det ute, hade varit jobbigt mycke knott annars. Har 7veckors jobb framför mig, men det ska nog gå bra :P tror faktiskt att det kommer bli en helt okej sommar! Trots att jag och Louise konstaterat, att det bara är hon, jag och "Laget" som finns här i Näsåker..så fotboll kommer definitivt att stå i centrum i sommar ;p Fotboll, konditionsträning och en å annan öl :D

Såg i Aftonbladet igår att det visst ska vara farligt att bära flipflops, haha..tyvär kan jag inte annat än skratta åt dom där forskarna!  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2637746.ab

Mina ofantligt fiina flipflops ;)

                           jag tänker då gå i mina flipflops tills dom är helt utslitna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0