Helg i Näsåker!

    

Denna helg blev en riktig succe :)
Det började i torsdags då jag kom på att det vore skoj å dra ihop lite folk till brännbollsförfest innan 2-2, skickade iväg ett par sms och lyckades få ihop ett par stycken.
Lördagen började med en resa till sollefteå, där jag skulle passa kusin Villiam medan Jennie och greger köpte ringar. Dagen fortsatte sedan med fotbollsmatch på Lissvallen, det var ÅSKs yngre mot de äldre som spelade :p en riktigt rolig och målrik match som slutade med 7-5 till de yngre :D Efter matchen gick jag och Louise hem till mig och startade grillen, var tvugna att snabba oss lite då vi skulle spela brännboll sen. I brännbollen mötte Team Louise - Team Lina :) dock slutade matchen med regn och förlust för mitt lag, men glada i hågen begav sig alla 25spelarna sig hem till mig för att  fortsätta festen med lite singstar!
En lyckad lördag som avslutades med dans i logen borta på festplatsen!

    

Sådär lagomt slitna som man kan vara en söndag förmiddag, for Louise och jag ut med båten för att fiska krokodiler i älven..tyvär var det bara småmörtar som nappade denna dag :/ Så efter att vår maskburk tagit slut tog vi ett raggarvarv med båten istället :p och detta kunde ha slutat riktigt illa :O ..som ifrån ingenstans dök plötsligt ett vattenfall upp,
"Vi undersöker det" tyckte louise, men jag var lite skraj och ville inte åka för nära kanten, då kom vi på att vi kunde parkera båten och till fot ta oss en titt på vattenfallet. Vi ankrade båten vid land en liten bit ifrån fallet och klev ur båten, vad vi inte visste då var att vi hamnat mitt i en tjurhage..Snacka om att vi var snabba tillbaka i båten :) Hahaha!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0