läkare får en alltid att känna sig fånig..

Helt ärligt så är jag lite generad av att ens nämna detta..men samtidigt så är det nog det mest spännande som hänt mig hittills denna vecka :p so, here it comes..

Vid halv 6 tiden ikväll var jag, åsa och kiki på maxi och handlade lite granna, åkte sedan hem till åsa för att göra smörgåstårta till henne (fyller 21år imorgon). På väg ifrån parkeringen ovanför pedagoggränd precis utanför "kinesen" (såklart, det har ju visat sig förut att jag har otur då det finns kineser i närheten.) Iallafall så halkade jag pladask rakt i en vattenpöl, för dom som inte vet är det just nu isgata i umeå :/ snabb som blixten var jag uppe på fötter igen och skämdes såklart lite över min vurpa. Men hemma hos Åsa så upptäckte vi att min högra underarm var alldeles blå och hade svällt up ganska rejält.. "Oj, Lina det där ser inte bra ut" sa Åsa och Stina i korren uttryckte samma oro. Lägligt nog ringde mamma precis då och jag berättade om min lilla olycka.. "Lina, åk till akuten" var hennes respons.. Självklart gör ju jag som lilla mamma säger :p Så tisdagen den 16/12 kl. 19:50 fick jag för första gången i mitt liv besöka akuten, vill påpeka att det typ inte var en kotte där, så fick genast komma in på röntgen. Skönt :) hann till och med hem till filmen som började kl 21 och det var inte något benbrott heller utan bara en "mjukdelsskada".
Så nu sitter jag hemma med lindad arm och känner mig sådär lagomt fånig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehee du å ja lina=P

2008-12-18 @ 21:47:04
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0