kvällen före julafton!




Dagen blev inte alls som planerad, men den var jätte mysig ändå..

Julbord hos grannarna med hela familjen, jag var inte alltför social eftersom jag satt framför Bingolotto hela kvällen :p men det var trevligt ändå. Blev inget spel med farmor ikväll..hon fick folk på besök :/ får bli en annan gång.
Ska tilllägga att vi hade en liten V75 tävling med under middagen, alla gjorde en travrad och sedan kollade vi på travet mitt i Bingon :) Skoj!
Blev inga vinster alls ikväll dock. Tar hem dom den 30e ist ;p
Men som vanligt dagen före julafton hade vi Julklappsleken, där fick jag med mig en ask Toffifee och en ficklampa!
Nu är jag väldigt trött oh borde sova, ska upp tidigt och åka till stallet med mamma och Lovis :) en gammal jultradition som ska återinföras!

GOD JUL!




--Barna Lundgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

huhhuuu jag vill också åka till stallet tidigt och mocka skit. undra vilken häst jag ska snylta till mej i jul....?

2008-12-24 @ 00:52:12
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Söta ni är! =)

2008-12-25 @ 11:40:38
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0