så kan det gå..

Först och främst, vi äkte ur slutspelet igårkväll :( jäkligt trist! Men är det andra laget bättre, så kan man inte göra så mycket annat än att kämpa in i det sista..
Tack för den här säsongen fbk!

Började igår en ny kurs "Värdegrund och hållbar utveckling", tror att det kommer bli en rätt intressant kurs.
Idag fick vi se en film med Al Gore - En obekväm sanning (tror jag den hette). Grymt bra var den, fick en att verkligen förstå vars vår lilla värld är på väg..och jag kan lova att det inte såg speciellt bra ut :/ Vi måste agera!!

Idag var jag och mina blivande sambosar, Kristina och Pernilla och kollade på en 4a :P Så till sommaren blir det flytt.

Det var min vecka so far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0