meen du..

Märker att det visst inte var igår som jag skrev här :p antar att det går att tolka på flera sätt, antingen tyder det på dålig diciplin ifrån min sida eller på att jag har bättre saker för mej!

I helgen vart det iaf fest (som vanligt), dans i Junsele på fredagen med Åsa, Emma och Emilie! - trevligt faktiskt, dock lite för mycket folk :P
Lördagen bestod av att ta sej hem ifrån Junsele, där jag och Emma dröjt oss kvar över natten..snäll som hon är kom Åsa och hämtade oss! Tack så mycket för det :) Sedan åkte jag hem till Emma i sollefteå, (där jag i princip har bosatt mej den här sommaren ;) Men roligt det har vi iaf haft!)
Vi fixade och donae lite innan therese och hennes gäster skulle dyka upp..Det var nämligen så att Therese skulle ha 20års fest :D och en riktigt lyckad sådan blev det också, jätte roligt hade vi nog allihopa!!
Kvällen slutade på krogen, denna kväll gick lotten som så många andra kvällar Impuls. Där var det mycket folk och bra stämning och den återkommande frågan under kvällen löd; Har nån sett Lina? :) haha..jag erkänner, jag är ett yrväder!

Till slut hamnade jag iaf här, i pappas lägenhet för att kika på då Färjestad får TIKarna att gråta på isen :)
men vi får se hur det slutar, nio minuter kvar och det står nu 5-5 :P Himla spännande!!

Vi hörs!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0