idag torsdag..

fast om ca 5minuter blir det val officiellt Fredag.
Vet inte om jag tycker det ar bra eller daligt, tiden har gatt fort den har veckan :p for fort! Nu aterstar endast fredag och lordag, sedan blir det hemfard.
Hem till sverige och aka spark :) det ar vad jag vill!
Men forst ska jag allt passa pa att njuta utav den korta tiden som ar kvar :P Sa imorgon fredag, blir det nog ratt lugnt pa dagen, lite packning kanske en svang pa gymmet, sedan pa kvallen blir det utgang :) Mikaela och jag ska ta en sista fest pa Sangria innan jag far hem! :D blir nog alla tiders det.
Lordag kommer besta utav en del stress, gissar jag pa..da ska vi pa svenska skolans julfest och sedan foljer jag med hem till asa och sover dar, da vi maste fara till flygplatsen redan vid halv 5 :s huua!

Ses snart sma rakor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0