idag, igår eller imorgon..

oj, jag sitter här helt mållös..vet inte alls hur man ska beskriva känslor som man inte själv förstår..

hmm..jag kan juh börja med att berätta att det här blogginlägget inte kommer vara speciellt intressant för dej som inte redan känner till fakta.

Just nu är vädret här i L.A väldigt lika som mitt sinnestillstånd - mulet med vissa regnskurar..
Det har juh som sagt hänt vissa saker som gör att jag önskar att jag vore hemma, speciellt hos mina syskon. Vet inte hur det känns, tror inte jag känner något alls..det är bara tomt. Jag funderar en massa hela tiden, förmodligen därför det är så mulet..men regn perioden är nog över, den varade nog bara en dag. Känner mej som en isbit, kall och hård :/ Men som man brukar säga, efter solsken kommer regn! så det är väl bara att hoppas på det då..
Det är svårt att greppa vad som händer när man är så himla långt borta..vill hjälpa, men vet inte hur.
Faaan!!!!
nu kom regnet igen, vet fan inte vad jag ska tro..kankse bara att acceptera, finns inget som heter för evigt  :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0