tillbaka till verkligheten

vet inte om det blev riktigt som jag tänkt mej att komma hem, men det blev nog bra till slut ändå :) Trots en jäkla förkylning som jag drog på mej innan vi åkte så mår jag himla bra!
Flygresan hem var däremot det värsta jag varit med om, i resväg iaf :p Huuua!!
Men hem kom vi och det är väl egentligen huvesaken. Har till och med lyckats packa ur alla väskorna nu, rensat garderoben (så att allt det nya ryms) :) och slagit inn iaf hälften av julklapparna, har aldrig varit i så god tid förut..annars brukar jag alltid sitta uppe halva natten före julafton!

Ja just, jag har fått jobb också :) värsta flytet, en timme efter att vi landat i sverige och jag är i full gång med att dra tre stora tunga väskor till bilen, då ringer dom ifrån Dagis i Resele och ger mej jobb resten av december :) bara en halvtid dock, men det är bra ändå! Skönt med ett schema, slipper man bli väckt utav mobilen som ringer och vill ha en att jobba!

Nu ska jag se på seinfeld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0