Uppdatering!

Japp, en kort liten uppdatering ifrån veckan som gått (är det iaf tänkt att detta ska bli)
Veckan började juh inte så vidare bra, pga sjukdom kunde jag inte jobba som det var tänkt den här veckan..vilket suger :( för pengar behöver man alltid, speciellt när man har massa saker planerade!  

Iaf så var Jag och Åsa med Chovin i Hollywood och festade i Onsdags efter skolan, eller jag var faktiskt chaför...tro det eller ej! :p Första och sista gången..fast det var faktiskt inte så illa ändå :) Hade riktigt roligt! Vi började med att gå till Area men nix..där kom vi inte in, så ist gick vi till Privilege. Det var en helt okey club, lite annat än barerna i Hermosa ;P 
Jaa, sedan sov man väl i en 3-4timmar innan det var dags att liva upp och jobba. Tack vare att Lilla Gabbi fyllde år på torsdagen så fick jag följa med henne på en liten hästutflykt :D Var skönt att sitta på hästryggen igen!
Hihi..och på kvällen åkte Lina och Åsa in till Staple center och kikade på Hockey!!! Shiiit vad roligt det var.
L.A Kings mot Vancouver :) Det var otroligt mäktigt att se Sedinarna och Näslund spela i NHL och som dom spelade...Sedinarna var gjorde 2 av 4 mål, men var inblandade i alla. Kan bara säga; ojj..

Jaa, och sedan kom Fredag igen :) Lina tog sej ner till Hermosa för att ta en drink med en ny bekant. Mycket trevligt!! Haha..fast när jag kom hem så hade jag glömt nyckeln, så det vara bara att ringa efter skjutsen och åka hem till en sovande lite Åsa ist ;p Min räddare i nöden..

to be continued..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0