veckan som gick alldeles för fort.

Vaknade imorse och insåg att det redan gått en hel vecka nu, vars tog den vägen undrar jag?

Anyways, så har denna första vecka bestått av att försöka bli fri min jetlag. Vilket inte gick allför bra, så i torsdags bestämde jag mig för att bästa sättet att bli kvitt den var att gå ut och dricka öl :) och så blev det. Gick först en sväng på The comedy and magic club i Hermosa där 7st komiker uppträdde, riktigt trevligt var det. Efter det drog jag vidare och mötte upp grannkillen Ridge och han vänner på en skön sportbar, min plan funkade ganska bra för jag klarade av att vara vaken ända till kl.4 istället för att vakna den tiden :) Perfekt!
Det har även hunnits med en hel del besök på stranden som ligger a 2min från huset.
också har jag varit duktig och tagit långa morgonpromenader :p



Igår spenderades åtskilliga timmar på Del amo fashion center..



Nu börjar en ny vecka med nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0