väldigt trött men enormt taggad!

Klockan är 05.59 och jag befinner mig uppe i sky city i väntan på att incheckningsdisken ska öppna. Det är väldigt tyst och jag känner mig trots en enorm ångestfylld kväll ganska lugn. jag vet inte om jag ska skylla på min vanliga "tur" eller mitt dåliga omdöme, men igår i Expressen skrev man följande:

Oron är stor i USA efter tips om att en terrorattack planeras till den elfte september. 
Enligt källor till AP säger tipset att amerikanska medborgare ska spränga en bomb i New York på tioårsdagen för elfte september-attackerna.

Vilket om sanningen ska fram gjorde mig lite freaked out!
Dock så känns det bättre nu efter att jag hunnit smälta nyheten om att det finns en chans att jag blir sprängd i bitar, för den risken är ju ändå ganska liten :p Pratade med Ann Sofi för några timmar sedan och hon som ändå bor i usa hade inte hört något om det.
I allafall så ska jag ut på äventyr igen :) vilket kommer bli grymt, såklart. Och jag har till och med tänkt vara duktig och blogga lite oftare nu, för min egen skull. Det är så kul att kunna kolla tillbaka på bilder och inte bara minnas utan även kunna läsa vad jag gjort, tänkt och känt!
Så hejdå Sverige, vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0