Vad är världens största djur??

Nu är avskedet nära.. Och nu är det inte längre bara mitt andra hem med min underbara familj här i Redondo som jag kommer sakna. Har de senaste två veckorna börjat träffa lite folk, bland annat tre tjejer som jag tycker väldigt bra om. Det kommer bli trist att lämna detta precis närvänskapen börjat gro!

Men vi hade iallafall en trevlig kväll på Sangria igår och förhoppningsvis blir det ytterligare en grym kväll imorgon!






Louise och Martin har varit här sedan i tisdagskväll och vi har hittat på massor med skojjiga saker. Varit på Aquarium i Long beach, åkt pariserhjul på Santa monica Pier, fotat Hollywood skylten, käkat glass och god mat. Men idag var nog ändå bästa dagen, inte pga att dom åkte hem idag, utan för att vi varit på en 3timmars båttur på havet. Som gick ut på att hitta valar, inte vilka valar som helst utan Blåa valar. Har tyvär inga bilder ännu, men det var grymt häftigt att se dessa enorma djur dyka upp ur havet, spruta lite vatten och sedan försvinna ner i djupet igen. Några valar dök upp nära båten och några längre ifrån, men det häftiga var att de kunde vara osynliga en stund och plötsligt bara dyka upp från tomma intet utan minsta förvarning. Heltklart mäktigt :D Resten av dagen spenderades på stranden i Hermosa, Tack för dessa dagar, ses på måndag i Washington DC!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0