tiden flyger iväg när man har roligt..

Helt galet att det redan har gått 3 veckor..bara 2 kvar nu :p Hade kunnat stanna bra mycket längre! Fast min plånbok insisterar ganska starkt på att vi måste hem till kalla underbra Sverige och skaffa lite mer pengar. Men vad gör väl det att man är pank, när man har andlat så himla mycket bra och extremt nödvändiga kläder och skor :D
Jaa, mycket shoppande har det blivit och många besök på stranden med..på tal om stranden så är det väldigt fint väder idag. Tror jag ska ta min beach bike och cykla till Hermosa, det blir en bra lördag!
Appropå Hermosa, hängde jag med Cole på fest i torsdags. Vilket var grymt trevligt :) träffade massa folk och fick gå ut och dansa på mitt favorit ställe Sangria!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0