Tekniska problem i flygplanet kan inte vara bra..

När jag var på väg till staterna var de terroristhot som skrämde upp mig.. och nu fem veckor senare så befinner jag mig på Washington Dulles airport och ska precis gå ombord på planet till London. Men så dyker en flygvärdinna upp och påstår att nån stapelisator grej har tekniska problem. Så här sitte jag nu och väntar på att få veta mera om ca 30min. Hoppas innerligt att vi inte blir försenade med mer än 1h, för då missar jag mitt plan i London.

Iallafall så har jag haft en grym semester i Washington med Louise :) Vi har ätit massor med mat (vilket resulterar i att jag i princip borde gå hem från arlanda för att komma i mina kläder som väntar därhemma.) Vi har också fikat, shoppat, tränat lite, tagit långa promenader och turistat :D Eller egentligen är det mest jag som turistat och tvingat louise att ta kort på mig och alla sevärdheter. Men roligt har vi haft!
Sen att vi hann med New york i 3 dagar var ju inte heller helt fel. Häftig stad med mycket att se och bra shopping, dock ingen stad där jag någonsin skulle bo. På tok för mycket turister och ljudnvån går inte att jämföra med något annat.. Näe, tacka vet jag Redondo Beach :) där trivs jag bäst!




JAG OCH PINNEN I D.C.                              Times square!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0