Det går bra nu!!

Enligt mitt horoskop idag; Just nu kanske ditt arbete präglas av förändringar. En överraskande vändning tycks inträffa om några dagar.


Vilket känns rätt så passande för dagen, har jobbat min första dag inom Umeås vikariepool och har även imorgon och hela nästa vecka iuppbokad med :) Roligt är det med att få prova på lite olika förskolor och fritids. Idag hade jag stängning och imorgon är det öppning kl.6.45 Dessutom ringde idag en rektor från Carlshöjd och undrade om jag ville komma på intervju där i veckan :p bara ett vik på ca 3mån tror jag, men det är ju precis det som jag är ute efter med! Kul att det händer lite saker, bra arbetserfarenhet och spännande med intervjuer.
Just nu känns livet helt okej bra :) Resten av kollektivet är å ser film ikväll, så jag har myst ner mig med Puck, popcorn och o.t.h season 5
fina fina Puck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0