helgen närmar sig..

Dagen börjar bra med att jag försov mig..
Skulle gå på skolan tidigt och göra bort lite restuppgifter så att jag kan fokusera på nutid och frmtid på måndag. Men eftersom jag har en regel om att inte plugga på helgen, så lär dom nog ligga kvar där dom är tills nästa vecka. Jag kan inte påstå att jag är den effektivaste studenten just nu!
Dessutom har det snöat 2dm inatt och det håller fortfarande på..kanske kommer en till vinter nu, vi hoppar över sommar :p
Igår sökte jag förresten mitt första jobb någonsin, skickade in cv och personligt brev :) håller tummarna för att jag får det, vore toppen att vara säker på att man har jobb året ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow.. jag är impad! två stycken inlägg på en månad! detta måste vara rekord. jag ska ringa guiness rekord bok så dom kan skriva in dej illa kvickt!

2011-03-24 @ 14:13:24
Postat av: moa

joo, det övre var från ja om du inte listade ut det =D

2011-03-24 @ 14:14:01
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0