så blå som himmelen..

Igår var det onsdag och någon gång under dagen fick jag och kiki ett infall, vi skulle ut på coverclub och rocka som bara vi kan ;D Så efter att ha varit i skolan hela dagen for jag och Moa till stallet för att longera hästarna. Longeringen gick bra och sprättur travade nästan hela tiden utan att gå över till grisepass. Det gick åtminstonde bra fram tills det att han skulle gallopera, istället för att lydigt göra som jag ville så drog han iväg ut ur hagen med mig i släptåg.. Men det går framåt iaf :) imorgon ska vi hoppa igen!
Anyways, i stalle lyckades jag även tjata på Moa, så att hon också skulle med ut och rocka! Hem, in i duschen med en cider i handen, klä sig osv. sedan ner på stan till Moa för att festa och spela rockband :P (blev helt såld på trummorna) vill ha!
Vi hade en riktigt bra kväll med en massa rockande, var länge sedan jag var på sådant toppenhumör som igår och ända fram till de sista 15minutrarna hade jag klarat mig utan att handla något i baren, men kvällen slutade med en väldigt onödig jägershot. Och efter den var det över, mitt solskenshumör var borta, orken och motoriken likaså :/ tillslut somnade jag iaf i Moas soffa..



Kommentarer
Postat av: Anonym

jäkligt läckra bilder hoho den längst ner till höger var bäst =D

2009-05-22 @ 15:23:49
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Emilie

Saknar dig :)

2009-05-27 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0