stjärnor hit och tecken dit..

Har suttit halva kvällen och försökt förbereda mitt tema inför imorgon, det ska handla om astrologi..fast på en 6årings nivå. Faktiskt inte så lätt, själv har jag inte så stor koll på sådant där heller och det gör saken ännu svårare. :p Men det ska nog gå bra, har iaf förberett pysslet. Om det är någon som har en bra förklaring på vad ett stjärntecken är, så dela gärna med er!

Annars är jag riktigt nöjd med både praktiken i stort och med mitt rymdtema :) Hittills har det gått som på räls och barnen har varit förtjusta i det mesta som jag lagt framför dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Verkar som du trivs på praktiken, jag hade besök i dag av läraren. Pirrigt! Men det gick bra. Har du varit in på lektion.se och kikat, där har de många bra ideér. Jag vet inte hur det ligger till på astrologi-fronten, men värt en titt i alla fall.

2009-03-31 @ 20:50:51
Postat av: Catarina

Kika in på lektion.se där finns många bra ideér.

2009-03-31 @ 20:53:44
URL: http://catarinas.blogg.se/
Postat av: Claes

Tja lina, jag ville bara uppmärksamma att jag har läst din blogg idag. så lite glad måste du vara :)



/ Claes

2009-04-02 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0