saknar dagen efter hänget!

Igår var det fest hemma i Dementos, vi firade Malin som blev ytterligare lite äldre. En riktig tjejfest blev det och det var otroligt skoj att festa med så många av mina närmaste vänner på samma gång :D väldigt lyckat!!
Dock blev det en jäkligt dyr kväll, Coverclub är definitivt inget ställe jag har råd att gå på speciellt ofta..fast jäkligt kul var det ju :) får kanske bli vid mer speciella tillfällen.

Anyways, det jag ville få sagt var ju egentligen att jag tycker söndagar har blivit veckans tråkigaste och mest onödiga dag. Vilodag...pyttsan! Det var helt enkelt bättre förr, när söndagarna var till för att bakishänga, se på film, käka pizza och snacka skit! Nu när man börjar bli lite vuxen (som en del påstår) så finns det inte tid till att bara hänga en hel söndag och det tycker jag är synd..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vojvoj jag kommer aldrig att bli vuxen=)

2009-03-03 @ 17:11:36
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0