urkult- 09

Hela veckan har det varit Urkult här i Näsåker, det började redan på måndagen då hotellet hade en slags förfest :) med band som spelade. Så trots arbete kl.7-16 var jag och Louise där och festade (med måttlig mängd alkohol) Tisdagen följde i måndagens fotspår, med hotellet, öl, band och trevligt folk! På onsdagen var det dags för det som alla väntat på..Eldnatten, som för många verkade vara en besvikelse. men själv tyckte jag om den, vem kan motstå en flygande älgs brunstiga råmanden?! Torsdan blev lugn, då jag jobbade hela natten i ÅSKs hamburgerstånd.

Idag är det alltså fredag och det återstår nu bara två kvällar med hårt festande, god mat och underbart sällskap :)

Bilder kommer upp senare när jag fått min nya fina kamera!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena bruden! är väldigt ledsen över att jag "dumpade" dej ytterligare ett år, men jag citerar mej själv "men nästa år kommer jag" =) jag var absolut tvungen att stanna hemma i helgen, delvis för att danika kom hem från betäckningen, delvis för att det blev kris med folk på fölvisningen idag, så jag var tvungen att ställa upp och visa min dåliga kondition...

har spenderat mesta tiden i stallet med min penga-tomma telefon (ovanligt) så jag har inte ens kunnat ringa och avbeställa sovplatsen, mycket MYCKET dålig stil, är väldigt missnöjd på mej själv över detta!

Hoppas att det inte blev alltför många komplikationer och att ni, över all förmodan, kunde ha kul utan mej.

Naha! Näemen hoppas ni haft skojj och jag ringer probably imorgon och ursäktar mej ytterligare

Umeå saknar dej, jag med för den delen =)

2009-08-01 @ 23:57:47
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0