unexpected turns..

Vill börja med att säga; TREVLIG HELG ALLIHOPA!!!

Den här dagen förstördes lite av att vi fick vårat seminarium mellan 13-16 tycker att det är så fruktansvärt drygt att börja mitt i dan.. (jag blir så himla slö då) Så denna morgonen drog jag på mig en ny ovana, "The City" Jag vet jag vet..jag är patetisk, man kan ju faktiskt ifrågasätta om jag har något liv överhuvudtaget, som ser så många jäkla serier. Meen, till mitt försvar vill jag bara uppmärksamma att jag oftast ser allt på en och samma kväll!

Sen var det lite Pörnis fel att jag började följa the hills och the city - Fy dig Pörni som har så dåligt inflytande på mig ;)

Innan dess laddade jag ju bara hem 4 serier..

Gossipgirl - well, sometimes I likes gossip and fashion..when it comes in smaller portions

One tree hill - Totally hooked, makes me cry a lot..

Heroes and Prisonbreak - I just do it, its like a habit..makes me think of something else.


Funderar på om man ska göra lite mat och sedan gå på NH ikväll?

Kommentarer
Postat av: Louise

Helg?!

2009-01-21 @ 19:35:28
Postat av: Pernilla

Mitt fel? gapar oskyldigt =P

2009-01-21 @ 20:21:51
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0