It's like a new place..

Den här veckan startade måndagmorgon kl: 06.40 av att målaren klev innanför dörren hos oss i Dementos. Under fyra låånga dagar utförde han ett strålande arbete i våra rum, nya tapeter överallt utom köket. Blev superbra :) Stilrent och lite vuxet på något vis..
Så idag var jag väldigt glad över att det hade blivit helg till slut, något som jag sett fram emot var Malins födelsedagsmiddag på kina :) och för första gången på ett och ett halvt år var hela Hockeyligan samlade, dock var det strängt förbjudet att ens nämna ordet hockey under middagen ;p vilket kanske kan bero på att ligan består av två modoiter, två fbk:are och en luleit!
Var hemskt trevligt iaf :) Och jag hoppas att morgondagens fest ska bli minst lika skoj!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi.. ja det blev två mycket trevliga kvällar tycker jag iallafall! :D tack så mycket för födelsedagsfesten :D:D o jägern förstås!!;D kramar

2009-03-01 @ 03:40:58
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0