happy, happy, happy..



Ja, det känns som om jag har mycket att glädjas åt!

Jag har ju tillslut fått pengar ifrån CSN, vilket betyder att jag har råd att äta, dricka och även duscha nån gång ibland.
Efter flera veckors hårt festande är vårens nollning slut, mina Gula nollor Vann :D Vilket gjorde mig enormt stolt! Detta betyder även att jag får lite tid över till annat, t.ex. åka hem och hälsa på!
Imorgon klockan 15.15 åker jag till Näsåker :p Och eftersom jag har pengar nu kan jag följa med familjen till Solberg för lite efterlängtad bräd-åkning! Förhoppningsvis blir det en tripp till Sundsvall och IKEA med Emma på måndag också :)

Vill också tillägga att jag har världens bästaste kombos, som smörjer mig på ryggen nästan varje dag ;P

Ses om en vecka Umeå!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vår söta lilla Dementosfamilj- tänk att det blev så bra ändå... =)

2009-02-12 @ 09:23:05
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Emilie

haha just de vi tog ett sånt kort :P nu kom jag på det :)

2009-02-12 @ 11:42:31
Postat av: Anonym

vi tog ganska många kort har jag för mig, men minnet kan svika :P

2009-02-12 @ 16:48:47
Postat av: Emilie

man kan ju inte komma ihåg allt :P är du laddad för helgen ?:)

2009-02-13 @ 07:22:16
URL: http://emiliedahlback.bloggagratis.se
Postat av: Emilie

man kan ju inte komma ihåg allt :P är du laddad för helgen ?:)

2009-02-13 @ 07:22:17
URL: http://emiliedahlback.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0