slut på Påsken..

Ja, mina vänner så var även denna påsken slut och det var väl för väl det ändå :p påsken blir ju oftast förknippad med våren och alla vet ju att efter våren kommer sommaren!! :) Ska bli mysigt att återigen flytta in i min lilla ladugård..
Men anyways, hela påskhelgen har varit lugn och mysig med vårigt, härligt väder. Har varit hemma i Näsåker hos pappsen och mammsen, där jag har umgåtts och haft trevligt med bla. mina syskon. Men jag har också hunnit måla i pappas hall, snart är hela huset målat :) då det är jag som valt ut alla färgerna så blir det såklart jätte fint!
I lördags tänkte jag sätta lite extra krydda på påsken genom att gåut i Solle med mina vänner :) det var en trevlig förfest hemma hos Hanna och Karro, men då det blev dags för utgång så bangade jag..tyckte det var tid att åka hem till pojkvännen. Jaa, kan ni tänka er att jag, Lina sa nej till fest?! ;p förstår det knappt själv..

Men så var då helgen slut och jag skulle ikväll åka tillbaka till Umeå, så var iallafall planen. Istället så ligger jag hemma hos min mor med datorn i knät, en film i högsta hugg och magbacillusker som stoppade mig från att vilja sitta på en buss i flera timmar..

Så Umeå, vi ses på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ooooh, boooyfriieeennnd! =P

2009-04-14 @ 11:34:52
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Catarina

Vi saknade dig i dag! Krya på dig. Håll utkik på FC om seminariet....

2009-04-14 @ 15:38:33
URL: http://catarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0