bad day..

idag är en sådan dag som i min värld kan kallas för lågtryck, ute skiner solen och det är inte ett moln på himlen..
medans det på min himmel är molnigt. Idag önskar jag att jag vore en sån person som kunde sitta nära och bara gråta mot någons axel. Men det är lugnt med mig, jag mår bra och egentligen vet jag att allt detta grunnar sig i mina äckligt höga krav på mig själv..
Är meningen att jag skulle åka till Näsåker idag, fast ärligt talat så har jag inte alls någn lust eller ork till det..om jag åker så är det definitivt inte för min egen skull, för jag tror att jag skulle må bättre av att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gumman, kom hit och var med oss istället- kollektivkvällarna är få nu innan sommaren! =/

2009-04-26 @ 20:01:57
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0