meen..

haha..måste bara skriva om vilken pinsamt ovärd kväll detta varit :p Typiskt alltså, den här dagen som skulle vara min förebildsdag framöver..
Denna tisdag har vart så himla bra ända tills typ nu :/ allt gick som på räls, jag var ute och rörde på mig, solen sken, jag gjorde min första (goda) korvstroganoff, gjorde klat ett album hann med läxorna..ja allt var bra tills jag blev iväglurad på corona! Borde kanske ha förstått att corona en tisdag inte skulle vara någon höjdare..men naiv som man är gjorde vi oss i ordning och började dricka lite vin. Snacka om blåsta när vi kom till corona och det knappt var en kotte där..jäkla tur att vi iaf inte betalade in oss :P

Nu sitter jag iaf och väntar på vad som skulle bli en perfekt kväll, jag har godiset redo och väntar nu bara på att mina kära serier ska laddas klart :D

Ses imorn, i Näsåker!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men Lina? Du som var så bra!!

2008-09-24 @ 10:09:31
Postat av: Anonym

haha, vilken ovärd vändning! ;P

2008-09-24 @ 12:40:09
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0