loneliness is no better when youre not alone..

Jag ska försöka fatta mig kort..ska ju trotsallt upp imorgon och kila på Iksu med Louise, det vill säga om hon inte bangar!

Any how..så har jag för första gången på väldigt (och då menar jag vääldigt) länge, spenderat lördagkvällen hemma. Det kan ju tyckas vara en jävligt simpel sak i mångas ögon, men jag vet bättre.
Ska erkännas att det var en efterlängtad afton..iaf om man frågar min kropp och själ. De behövde nog båda vila lite från alkohol och annat som i vanliga fall brukar höra lördagar till. 
Så, vad har jag då roat mig med hela kvällen? Faktiskt inte så mycket..såg på Batman - gotham knight, men i övrigt har kvällen gått ut på att försöka stå ut med att vara ensam hemma. Och vi kan väl säga som så, att om det inte blåst storm ute (på ett sådär lite halv creepy way) så hade jag nog känt mig trygg och tillfreds i hela lägenheten. Så på grund av vädret har jag mest suttit instängd på mitt rum och hoppats att någon ska kliva in genom dörren, vilket dock inte har skett ännu.

Very well, fler ensamma kvällar..det tror jag är precis vad jag behöver.
Hur ska andra kunna trivas i mitt sällskap om jag själv inte kan stå ut med det ens för en kväll..

Kommentarer
Postat av: Louise

varför skulle ja banga?

2008-10-26 @ 12:35:19
Postat av: Lina

hehe..var bara en tanke :p men nu var det ju jag som knappt tog mig iväg!

2008-10-26 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0