Lina loggar in..

Med risk för att bli alltför personlig..

Drömde inatt att Pepsi var tillbaka. Allting var hur verkligt som helst, en vanlig vårdag i (vi kan säga) maj, jag, mamma, pappa och simon åkte till stallet. En aning konstigt att dom var med, men jag gissar att jag i drömmen inte hade någort körkort. Iallafall så när vi var där, innan jag ens hunnit hämta min skrutt ur hagen..så kom Tove och hennes mamma för att hämta hem honom till sig. Fine, jag hade ju trotsallt sålt honom. Jag gick in i hagen för att hämta honom och det var som att vi såg varandra efter flera år, i ett litet ögonblick kändes allt bara så bra..lycka skulle jag vilja kalla det! Den varade dock inte alltför många minuter innan han togs ifrån mig.. Något inom mig brast och jag började stor böla..

Vaknade upp för ungefär 15min sedan, och sjukt nog så rullar dom längs mina kinder än..utan minsta teckan på att sluta.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skruttan! Jobbigt att behöva börja dagen så...

2008-10-29 @ 11:52:44
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0