en upplysande helg..

Har precis kommit tillbaka HEM till umeå, känns skönt..här kan jag slappna av till och från.
Vaknade sent idag, hemma hos Emma, det blev fest igår kväll fastän jag hade tänkt sitta hemma med lillebror och kolla på fotboll. Åkte egentligen bara till stan för att spå mig, har velat göra det ganska länge och kunde bara inte säga nej nu då jag fick chansen. Måste erkänna att det var en enormt känslosam upplevlse, har först idag kunnat reflektera över vad hon sa om mig. Läskigt att hon såg rakt in i mig, hon plockade fram sånt som jag för länge sedan gömt undan och vägrat släppa ut! Nästan allt hon sa stämde och det är mycket som jag behöver jobba på om jag ska kunna må bra. Sitter med en klump i magen och skakar just nu..men jag tror att det är positivt, trots att det inte känns så.
Otroligt att en människa som man suttit tyst mittemot i 5min kan se sånt som människor man känt hela livet inte ens har en aning om.

And she said "there's so much more to you..dont be afraid to show it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0