vilken låång dag..

Har haft en lång, men ändå ganska så skön dag.

Vi hade slöjd på skolan idag :P och det är ju alltid kul att få vara lite kreativ, sedan blev det en lång promenad med vovven. Vilket också var kul, stod och skrattade åt Laban som försökte klättra upp i träden som finns i hundgården, det så sjukt roligt ut! Middag med kiki och sedan spelkväll hos Moa :)

Vad kan egentligen gå fel en sådan dag?




Jag vet inte själv riktigt hur det gick till men när jag vid halv 12 tiden skulle hem ifrån Moa, så hände det..
Jag gick ut i god tid, satt i godan ro och väntade på bussen som skulle komma 23.25. Jag ser bussen komma bortifrån vasaplan, så jag ställer mig upp utanför kuren (så att bussen ska se mig) men vad gör bussen då? Jo, ca 50m före mig så blinkar den höger, samtidigt som den passar på att blinka med sina hellysen mot mig 3ggr. "What!?" tänkte jag, när jag såg bussen åka ifrån mig. Som tur var gick sista bussen kl:23.31 så jag var inte alltför orolig ändå, men vad gör då den bussen? Exakt samma sak som den innan :S Bara åker ifrån mig!

Jag begriper fortfarande inte varför bussarna svängde in på den där vägen...men jag kommer att ha svårt att lita på dom i framtiden :/

Kommentarer
Postat av: Nea

oooh mest rockande bussarna i stada har du iaf lagt upp på bild. X-trafik for the win!!:D

2008-11-07 @ 23:02:04
Postat av: Emilie

vet faktiskt inte! :S allt är bara så svårt just nu, vet inte hur jag ska fixa det som. men jag måste väl börja tänka lite mer på mig själv och inte bara köra på tills jag är helt slut, men det är också svårt :( kram!

2008-11-10 @ 21:02:17
URL: http://emiliedahlback.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0