Söndag förmiddag och jag mår bra

Sitter hemma, Kiki har just gått för att följa sin syster som ska åka hem till östersund idag. Har varit en lugn morgn hittills, men om en stund väntar Idol reprisen, sedan en storstädning utav lägenheten, ska försöka hinna med lite plugg och sist men inte minst väntar Bingolotto kl.19.00 :)

Det har varit en bra helg, fredagen som skulle bli lugn för mig blev istället helt galet kul och lördagen som skulle bli fest blev himla lugn..

Så låt mig berätta om gårdagen, lördagen den 22 november kl.17.00 satt ca 20 förväntansfulla tjejer i en 2a på fysikgränd..nu väntade två timmars klämm och känn party!! Det var riktigt trevligt, dock var jag jävligt trött (efter en hård fredag och lite sömn) så när det var dags att beställa kunde jag inte alls välja, alla stavar hade ju sina fördelar, men jag kunde inte riktigt hitta den rätta. Så det slutade med att jag köpte lite kroppschoklad ist, får köpa leksaker på nästa Party.




Efter Partyt åkte vi ner på stan till Moa, då det var meningen att vi skulle ut senare på kvällen. Men efter ett glas vin och en halv öl var jag nöjd, så kiki, linnea och jag drog på Max och käkade sedan tog vi halv 12 bussen hem. Har nog aldrig vart så skönt att få lägga sig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0