flytt!!

Nu är man alltså Umebo :P och någontng säger mej att jag nog kommer trivas rätt bra som det!
Igår på eftermiddagen nån gång hade mor, far och jag lyckats kånka in alla mina grejor :p (Är superglad att jag tog med min egna säng) sedan åkte vi på rusta och inhandlade lite småsaker, efter det tog vi en sväng förbi hos madde och packade in lite av hennes grejor i bilen. Fick även en påse böcker utav henne :) tack så mycket, dom kommer bli väldigt användbara!

Hihi och så över till det roliga/skoliga ;)
På måndag är det inskrivning eller registrering kanske det heter, då börjar pluggandet!
Meen, redan imorgon börjar Insparken för oss nykomlingar :D Vi har fått ett schema som ser ut så här;

Första kvällen, fredag - då blir vi välkomnade, blir nog till att leka och lära känna varandra!
Lördag - På dagen är det poängjakt nere på stan och senare på kvällen blir det 80-talsfest!!
Tisdag - Vinter OS tydligen, frågan är i vilken snö då? och på kvällen blir det utgång :)
Onsdag - Myskväll, se på film och spela spel!
Fredag - Feest igen :P förfest med vår grupp sedan möts alla upp på ålidhems Krogen krogen
Lördag - Hårdrocksfest!!!
Onsdag - Nostalgikväll..
Lördag - Sittning, då vi officiellt går ifrån nollor till ettor ;)


Tror att det kan bli mycket skoj här!!

Kommentarer
Postat av: Björn

Får väll se när jag kommer upp också ;)

2008-01-20 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0